måndag 3 januari 2011

ALLBERG




HEJ!
Här har jag laddat upp lite bilder från min promenad i allberg, lite charmigt är det ju allt med den vita snön och de små röda husen?
Igår drog jag hem till becka och stannade där ända tills idag, det blev alltså inget pluggande eller gymmande för mig igår utan vi spenderade kvällen med film, chips och en paradisask. Malin & klara var även där. Känner att jag klarar mina nyårslöften väldigt bra, en och annan cigg blev det också.. Åh, dåligt av mig, menmen, jag slutar väl när jag känner för det.. Heh.
Vi kollade på en asläskig skräckfilm igår, The strangers hette den. Eller inte asläskig, men ah, jag är väldigt lättskrämd, satt och höll för ögonen igenom typ hela filmen.. Sedan fick det bli lite kvarteret skatan för att lätta upp stämningen lite och för att malin skulle våga gå hem sen, haha.
Idag har jag varit med becka då tills ca kl 14.00 och sedan kom jag hem, packade kläder & så för ska till pappa sen ikväll, men först ska jag iväg på gympa nu snart. Ska åka halv fem för har lite ärenden i stan först. Ska bli skönt att få röra på sig!!

Ha en bra måndag, bara en vecka kvar tills skolan börjar, WIHOOO!!.............. Heh, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar