tisdag 4 januari 2011

Aningen uttråkad

ÅRET 2010
Hur har året 2010 varit för dig? – Olika, det har gått upp & ner, men sommaren var oslagbar.
Bättre än förra året? – Nej, det tycker jag inte, hade roligare förra året.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Alla uppbrott med oscar, sommaren, stockholm, vårterminen i 9:an, gjorde så jäkla mycket roligt då, bland annat liseberg och avslutningsmiddagen..
Har du flyttat under år 2010? – Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Jadå, massor.
I så fall vilken? – Jag ger dig min morgon, Mikrofonkåt, Gubben i lådan, The only exception. I could go on and on..
Har du kysst en främling? – Yes..

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? – Upp & ner, men jag har under hela året varit kär i oscar.
Har du varit kär? - Ja, det är jag nu med.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej.

SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej, som tur är.
Har någon i din släkt avlidit? – Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej.
Varit i slagsmål? – Nej, är emot våld.

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? -Verkligen.
I så fall vad? – Sårat oscar, det är väl det jag ångrar mest.
Har du skämt ut dig? – Ohja.
Har du ljugit för en vän? – Ja.
Har du varit ute en hel natt? – Ja, eller typ till 5 på morgonen.
Har du blivit tagen av polisen? – Ja, fast minns inte om det var detta året, det var för att jag köpte sprit av langare, haha..
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? – Falkenbergs gymnasieskola
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nej.
Hatar du någon på din skola? - Jodå, finns folk jag definitivt gillar mindre än andra.
Har du gjort något framsteg? – Har jag säkert.
Haft alla rätt på ett prov? – Tror inte det, men har nog inte varit långt ifrån..

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner?
– Ja.
Har du förlorat en vän? – Nej, ingen nära vän isåfall.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Inte vad jag kan komma på nu.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej
Har du ljugit för en bästavän? – Bara vita löngner.
Har du haft en relation med en vän? – Nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar