lördag 8 januari 2011

Don't think about tomorrow, all we have is now




















Hej!
Gårkvällen var riktigt trevlig, jag, becka, malin, klara, nic, daniel och kim badade badtunna! Det tog sin lilla tid innan vattnet blev tillräckligt varmt, men när det väl blev det hade vi det riktigt skönt. Dock trist att malin & becka lämnade oss utan att säga till. Men vi hade det trevligt ändå, så det var väl ingen större skada skedd!
Har väldigt ont i benet idag av någon anledning.. huvudet med för den delen, men det är ju mitt eget fel, man mår som man förtjänar..
Ska kolla på vänner nu sen vid tretiden ska jag hem till mamma och fika, emilia åker nämligen till Manchester imorgon för att jobba som aupair där i ett halvår så vi ska ha det lite mysigt innan dess. :)
Ikväll hoppas jag på att få träffa min pojk, annars ska jag bara vara hemma och passa på att vara med syster innan hon åker.
Nu ska jag kolla på vänner, vi hörs senare, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar