måndag 3 januari 2011

IN MY HEAD

Heyyy!
Mycket som pågår i mitt huvud just nu, väldigt mycket att tänka på & planera.. Har iallafall gjort färdigt turismen nu!! Är så stolt över mig själv, dock behövs det ju lite finslipning på den, men är i stort sett färdig.
Nu sitter jag och planerar lite vad jag måste inhandla när jag och oscar ska till stugan på onsdag, mycket att tänka på, vad man ska ha med sig osv.
Imorgon är mina planer:
* Gå upp senast klockan 10 (typ..)
* Gör frukost, bestående av gröt och en äggmacka.
* Gå ut & gå en runda.
* Hämta mitt smink hemma hos nella (klarar mig inte utan det och människan är i idre nu också...)
* Handla mat & så.
Sen ska jag kanske träffa oscar och kanske träna på kvällen om jag hinner med det. Såå det är en hel del grejer jag har att göra, usch, alltid så mycket att tänka på, kanske bara verkar som bagateller men det blir mycket om det är många småsaker att komma ihåg..
Nu ska jag snart gå till sängs, det är en dag imorgon också!

Puss&godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar