söndag 9 januari 2011

Lite löjliga kvällstankar..

Tror jag faktiskt ska börja räkna mitt kaloriintag per dag, ja jag vet, very kissie-style, men ändå liksom. Vill verkligen börja träna som ett freak och äta nyttigt & allt de, vilket jag ju kan, bara det att nu efter en kväll som igår är man så jäkla seg dagen efter och det "förstör ju en veckas träning" och allt va det sägs. Och om jag skulle sluta med drickandet skulle jag kvalificeras som tråkig och det förstår jag, för jag tycker andra människor som aldrig dricker är riktigt tråkiga också, det sänker liksom stämningen. Så vad ska man göra? Hade varit en annan sak om jag bodde i stan och inte hade valt att gå samhällsprogramet, då hade jag bara kunnat gå till gymmet när som och dessutom haft tid till att träna. Usch, detta suger, och jag hatar att jag tänker såhär, "jag duger som jag är", blablabla etc. Men ja, så är det bara. Får försöka ta tag i det, nu när skolan börjar får det bli nya tag, ska fokusera mig på skola och träning. FML. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar